Окупаційно-терористична “влада” Криму “взялася” за дитячі телеканали!!!

Терор раSSєйських окупантів проти кримських татар зростає!

За масовими «судовими» переслідуваннями, вбивствами і викраденнями прийшла черга ЗМІ. Кримсько-татарські мас-медіа закриваються.

При цьому, “гауляйтери” фашистсько-путінського режиму не обтяжують себе навіть будь-якими більш-менш пристойними формальностями.

ВСІ кримсько-татарські ЗМІ зобов’язали зареєструватися до 1 квітня. Однак реєстрацію отримала тільки одна(!) газета «Яни дунья», яка фінансується окупаційним урядом.

Жодне інше кримськотатарське ЗМІ, включаючи дитячий журнал «Арманчик», не отримали реєстрацію. Відмовлено в реєстрації також газетам – «Голос Криму» і «Авдет».

Але основний удар був нанесений по популярному телеканалу ATR. Він закритий. Разом з ним закрито: дві радіостанції «Мейдан» і «ЛідерФМ», дитячий телеканал «Лялі», інформаційне агентство «15 хвилин новин», які входять до холдингу ATR.

Путінські “смотрящіє” нахабно звинувачують ATR в «розпалюванні міжнаціональної та релігійної ворожнечі». Окупаційний російський ватажок Аксьонов назвав ATR «ворожим каналом, якому не місце в Криму».

Він також звинуватив ATR в тому, що телеканал «вселяє глядачам якусь надію на повернення до складу України».

 

Джерело – кримські ЗМІ

 

Читайте також:  Волочкова показала шпагат на тлі кримських гір